Hlavní stránka Apatyka servis
Jméno  
Heslo  

Lékárenský systém LOS Maxima

Program LOS Maxima je určen pro lékárny, zdravotnické potřeby a výdejny libovolné velikosti. Je velmi dobře aplikovatelný na centrální obsluhu několika nemocnic či lékáren. Užitečným rozšířením tohoto skladového hospodářství jsou jedinečné nadstavby jako Fyto Expert, který kromě obsáhlé databáze bylin obsahuje návaznost přes PDK přímo na sklad lékárny, a Web Central či WebManager určený především pro majitele více lékáren, kteří chtějí pohodlně a bezpečně spravovat a analyzovat data na jednom počítači doma, v kanceláři či v lékárně.

Standardem pro LOS Maxima jsou funkce potřebné pro zajištění běžného provozu v lékárně od nákupu zboží přes příjem, výdej, předávky pojišťovnám až po ekonomicko-manažerské řízení s velmi dobře zpracovanými výstupy pro evidenci DPH.

Od roku 1993 jsme spolupracovali s firmou Phoenix na formátu dodacího listu a vyvíjeli číselník APA, který se později stal základním kamenem číselníku PDK. O dva roky později program LOS Maxima prostřednictvím objednávkového modulu LOS Basica přenáší první objednávky modemem. V roce 1997 přecházíme z UNIXu na moderní OS Linux, následně převádíme pokladny K3000, kompaktní celek periferií a PC s LCD. Z důvodů záruky uložení, uchování a možnost zpracování dat i po několika letech volíme spolehlivou databázi InterBase. Postupem času dodáváme systém jako kompaktní celek s dotykovým displejem a bezdiskovými stanicemi, které jsou nenáročné na servis i peněženku.

S LOS Maxima je možné pracovat v libovolném prostředí (MS DOS, MS Windows, bezdiskové stanice), pouze server je dodáván s operačním systémem Linux. Ten je ovšem jako jediný OS pro všechny uživatele zárukou, že právě jejich síť bude ušetřena virů a právě jejich lékárna nebude muset omezit či úplně zastavit provoz následkem chyby operačního systému. Apatyka servis používá jednu z volně distribuovatelných verzí Linuxu, tzn. operační systém získává každý uživatel zdarma. Obrovskou výhodou je bezplatný teleservis, tzn. připojení přes modem nebo pevnou linku do lékárny a okamžitý servis právě tak, jako za fyzické přítomnosti systémového poradce. Díky této možnosti můžeme říci, že zajistíme softwarový servis nebo nahrajeme novou verzi téměř okamžitě. Linux s použitou databází InterBase nabízí řadu dalších výhod - rychlé zpracování a bezpečné ukládání dat, absolutní kontrolu a průkaznost dat. S přibývajícím objemem dat nedochází ke zpomalení, tudíž není nutné data zálohovat na jiná media.

Software jednotlivých pracovišť je volen na míru zákazníkovi a požadavky na hardware jsou velmi malé. Linux je přímo určený pro síťový provoz. V praxi to znamená, že zajistí bezpečný provoz serveru, na kterém se může pracovat stejně jako na kterékoli jiné stanici. Bez dalšího ochranného SW se může server nebo výdejní stanice připojit na Internet a např. kontrolovat stav skladu Phoenixu a ihned objednávat zboží, které právě pacient požaduje. Výše uvedená stanice může být počítač s Windows a komfortním dotykovým monitorem nebo bezdisková stanice - levné řešení, které představuje počítač bez disku a operačního systému.

Jednou z klíčových činností společnosti Apatyka servis je odpovědné poskytování servisní podpory. Cílem je zajištění bezproblémového a plynulého chodu lékárny. Zásadní je pro nás spokojenost zákazníků.Technická podpora je poskytována buďto formou úplného servisu, který obsahuje údržbu hardware i software, nebo formou částečného servisu, tj. zákazníkovi je v rámci paušální platby poskytováno pouze softwarové poradenství. V žádném případě není servis limitován počtem zásahů v lékárně. Samozřejmostí je hot-line, možnost programování na přání a zápůjčka náhradního zařízení za vadnou komponentu. 

Úspěšné lékárny používají služeb Apatyka servis