Hlavní stránka Apatyka servis
Jméno  
Heslo  

Servisní centra

Centrála: Apatyka servis s.r.o., K Pérovně 7, 102 00 Praha 10 - Hostivař, poloha na mapě

Kontakt: 296 808 300,

Fax: 296 808 320

Hotline:  222 744 012

E-mail:   podpora@apatykaservis.cz

Pobočky: Brno, Liberec, Ostrava, Plzeň, Tábor, Vysoké Mýto

 

Naším preferovaným informačním kanálem jsou webové stránky. Kromě informací o společnosti, ucelené nabídky informačních systémů pro lékárny a souvisejích servisních služeb zde zákazníci najdou i aktuální informace o platných číselnících VZP a současné verzi lékárenských systémů.

 

V pracovním shonu je složité a někdy i nemožné sledovat webové stránky a kontrolovat aktuální zprávy. Tento problém řeší tzv. RSS kanály (z anglického „Rich Site Summary“). Není to nic jiného než možnost přihlásit se k odběru novinek na zvolených webových stránkách. A kdykoliv se sledovaná stránka změní, je o tom uživatel informován při spuštění svého internetového prohlížeče - aniž by musel konkrétní webovou stránku otvírat. V záhlaví prohlížeče se název příslušného RSS kanálu zobrazí tučně (přesné umístění záleží na tom, zda jde o Internet Explorer, Mozillu Firefox, Chrome nebo jiný webový prohlížeč). Na stránku s podrobnou informací pak přejdete klepnutím na příslušný řádek v seznamu novinek.

Apatyka servis nabízí na svých webových stránkách www.apatykaservis.cz jeden RSS kanál pro informování o aktuálním dění. V Aktualitách jsou informace o softwaru (verzích, číselnících) i o nových událostech ve společnosti. Pro přihlášení k odběru aktualit stačí kliknout na ikonku „RSS export“ na úvodní obrazovce webových stránek.

Přes veškerý pokrok v informačních technologiích zůstává klasický telefon nejpraktičtějším spojením při nestandardních situacích vyžadujících rychlé řešení. Společnost Apatyka servis nabízí službu hot-line, která je dostupná pro jednotlivé lékárny tak, jak je uvedeno v jejich servisních smlouvách. Na ústředí hot-line jsou obvykle dva systémoví poradci, připravení poskytnout lékárnám servis. Nejjednodušší a nejrychlejší pro lékárnu je v pracovní době (8:00–16:00) volat přímo svému systémovému poradci. Ten situaci v lékárně zná nejlépe a reaguje nejrychleji. Pokud je systémový poradce zaneprázdněn, má lékárna možnost volat pevnou linku hot-line (případně mobilní linku hot-line, pokud je tato možnost dána smlouvou). Mimo pracovní dobu (16:00–8:00 a o víkendech) má lékárna možnost volat mobilní linku hot-line (pokud má tuto službu uvedenou ve smlouvě).

Služba hot-line ve společnosti Apatyka servis je zajištěna dvaceti přímými linkami s jedním volacím číslem (+420 296 808 312) a tímto způsobem je zabezpečeno, že se volající vždy dovolá. Každý systémový poradce ovšem může v jednom okamžiku vést rozhovor pouze s jednou lékárnou. V případě, že všichni poradci obsluhující linky hot-line zodpovídají dotazy lékáren, jsou další hovory směrovány do hlasové schránky. Každý záznam v hlasové schránce je evidován a distribuován příslušným systémovým poradcům. Tento systém zajišťuje úplnou kontrolu řešení jednotlivých případů včetně času položení dotazu a času reakce.

Úspěšné lékárny používají služeb Apatyka servis