Společnost Apatyka servis patří k předním dodavatelům informačních technologií do lékáren a máme proto zájem na bezproblémovém zvládnutí všeho, co se týče počítačů a komunikace mezi nimi. Od září 2016 informujeme podrobně o připravované Elektronické evidenci tržeb (EET), co znamená obecně a co znamená pro lékárny.
Elektronická evidence tržeb je pro lékárny povinná od 1. března 2017. Není důvod získání přístupového certifikátu odkládat. Naši pracovníci mohou pomoci, ale nemohou zastupovat majitele lékárny před orgány Finanční správy. Získání přístupových údajů - certifikátu je tedy záležitost lékárny a úloha našich poradců začíná implementací certifikátu do lékárenského systému. Tuto činnost poskytujeme formou vzdálené správy svým zákazníkům bezplatně v rámci měsíčního paušálu.
Postup získání přístupových údajů, implementace do systému, práce s lékárenským systémem v režimu EET a ukázku vystavení účtenky se všemi náležitostmi jsme prezentovali na našem prosincovém semináři. V únoru realizujeme na téma Elektronická evidence tržeb čtyři obdobné semináře v následujících termínech:
Program semináře:
Všech pět seminářů už proběhlo. Zájemci o úvodní materiál ze semináře si ho mohou stáhnout ZDE!